Sidevisninger i alt

lørdag den 24. maj 2014

20 timer og 50 minutter til afgang

Spisebordet er fyldt med tøj og ting. Kufferterne står åbne, klar til at blive fyldt. Jeg har haft lidt svært ved at komme i omdrejninger og få fyldt i dem :-)
Men alt er jo vasket og strøget, så om lidt går jeg igang.

Jeg har lige tjekket rejsedokumenterne en ekstra gang og alt er ok. Så skulle jeg også lige tilmelde mig fly opdateringer.......hmmmm... flynummeret var så ikke at finde på København Lufthavns side over afgange kl. 07.00 i morgen tidlig !!
Jeg måtte så lige ringe til Lufthansa - "Gutenmorgen mein guten Herren" hvor fanden er mit fly?
Jeg fik så lige bekræftet, at det var SAS som skulle fragte os til Frankfurt. Jeg var godt klar over det, men på billetten står der ikke SAS's flynummeret men et Lufthansa flynummer. Nå, men nu har jeg tilmeldt mig opdateringer, og jeg håber jeg kun får 3! Go to gate, boarding og gate closed :-)

Så nu går jeg i krig med at pakke.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar